Veel gestelde vragen
Wat zijn de openingsuren van de winkel?
Wij staan tot uw beschikking in onze winkel te Kortrijk.
- Maandag tot donderdag van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 18:00.
- Vrijdag van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00.
- Zaterdag van 09:00 tot 12:30.
Is er een afspraak nodig voor het opmeten van steunzolen?
Neen, u kan gewoon langskomen in onze winkel tijdens de openingsuren voor het aanmeten van nieuwe steunzolen. Een voorschrift is niet verplicht, maar met een voorschrift van een arts specialist is er wel een gedeeltelijke terugbetaling mogelijk.
Is er een afspraak nodig voor het opmeten van een brace?
Voor het opmeten van een gewone brace is een afspraak maken niet nodig. Heeft u nood aan een maatwerk brace? Dan neemt u best telefonisch contact met ons op om een afspraak in te plannen met één van onze orthopedisten.
Dit kan op het nummer 056/22 15 11.
Ik heb nood aan een mobiliteitshulpmiddel / brace , heb ik recht op een tegemoetkoming?
Onder bepaalde voorwaarden en met een geldig medisch voorschrift kan u voor bepaalde mobiliteitshulpmiddelen en braces een tussenkomst van uw mutualiteit ontvangen.
Ik heb nood aan een rollator / rolwagen, wat moet ik doen?
Indien er nood is aan een rollator of rolwagen kan u langsgaan bij uw huisarts. Indien u een medisch voorschrift heeft ontvangen van uw arts kan u bij ons terecht. Wij bekijken samen de mogelijkheden afhankelijk van uw situatie. Na het kiezen van het nodige hulpmiddel dienen wij een aanvraag in bij uw Zorgkas. Voor een rollator of standaard plooirolwagen is een afspraak maken niet nodig. Heeft u echter behoefte aan een rolwagen specifiek op u afgestemd? Dan vragen wij u vriendelijk een afspraak te maken met één van onze verstrekkers op het nummer 056/22 15 11.
Kan ik een cadeaubon kopen?
Ja, wij bieden cadeaubonnen aan.
Kan ik betalen met Kortrijk Cadeaubon?
Ja, wij zijn aangesloten bij Kortrijk cadeaubon.
Ik ben aangesloten bij het VAPH / L’AVIQ, kan ik bij jullie terecht?
Ja, wij zijn erkend door het VAPH/ L’AVIQ
Voor hulpmiddelen en aanpassingen in uw thuissituatie met tegemoetkoming via het VAPH/ L’AVIQ kan u bij ons terecht.